Εικόνες θέματος από MichaelJay. Από το Blogger.

Video

News

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Archive

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Breaking

Fashion

News

Food

Sports

Technology

Technology

Featured

Videos

About us

Tags

Follow Us @soratemplates

Tags

Categories

Sponsor

AD BANNER

Recent News

Popular

Technology

Pages

Recent

Connect With us

Over 600,000+ Readers Get fresh content from FastBlog

Comments

Facebook

ABOUT AUTHOR

test banner

LATEST POSTS


ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ...

- Note: Για κάθε λεπτομέρεια αναφορικά με τις ανακοινώσεις παρακαλούμε όπως επικονωνείτε απευθείας με τον Πρόεδρο ΠΕΑΛΣ:

- ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΑΛΣ

- ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. Σπυρίδων (ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΛΣ).

- email: p.peals.elakt@gmail.com τηλ: 6946833943.


Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

ΠΕΑΛΣ: Αφιέρωμα στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) «Ο Καθρέφτης του Λ.Σ σε Εθνικό και Διεθνές Επίπεδο»

at 10:00


Από αυτό το κέντρο συντονίζονται όλες οι επιχειρήσεις «έρευνας & διάσωσης» όχι μόνο μέσα στην Ελλάδα, αλλά και σε όλη την υφήλιο εάν απαιτηθεί.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

Ποια είναι όμως η ιστορία αυτού του Κέντρου; Πως εξελίχθηκε κατά την ιστορική διαδρομή του Λιμενικού Σώματος;

Οι βάσεις του ξεκινούν μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν όλα τα κράτη που ίδρυσαν τον ΟΗΕ και τα παρακλάδια του όπως ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (Ι.Μ.Ο.), αποφάσισαν να θεσπίσουν Συμβάσεις, κοινά αποδεκτές από όλα τα κράτη, οι οποίες θα επέλυαν προβλήματα διεθνούς επιπέδου. Θεμελιώδης Σύμβαση για τα παράκτια κράτη είναι η  Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS- United Nations Convection on the Law of the Sea) και για την οποία οι συσκέψεις για τον ορισμό της ξεκίνησαν το 1949 και περατώθηκαν το 1956 και η οποία έθεσε τον θεμέλιο λίθο για όλες τις επιμέρους Διεθνείς Συμβάσεις.

Οι κύριες όμως Διεθνείς Συμβάσεις  που θεσπίζουν τους κανόνες που διέπουν την έρευνα και διάσωση στην θάλασσα και οι οποίες έχουν κυρωθεί από την Ελλάδα, είναι η SOLAS  (1960) και η SAR (1979).

Η πρώτη προσπάθεια του Λιμενικού Σώματος να συντονίσει τις επιχειρήσεις του, μεταξύ αυτών και την «έρευνα-διάσωση» από ένα κέντρο επιχειρήσεων, ξεκινούν  το Σεπτέμβριο του 1968, με την ίδρυση του «Θαλάμου Επιχειρήσεων». Ήταν  δε τόσο μεγάλη η επιτυχία του που ακόμα και σήμερα ως «Θάλαμος»  έχει μείνει στην μνήμη τόσο μεταξύ των συναδέλφων Λιμενικών, όσο και μεταξύ των ναυτικών μας που τον έχουν σαν φύλακα – άγγελό τους και τον χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας συνομιλία έστω και αν πλέον δεν υπάρχει. 

Και αυτό γιατί  με τον σκοπό να ανταποκριθούμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά στα περιστατικά «έρευνας-διάσωσης» και να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του ΙΜΟ ως προς την οργάνωση των Υπηρεσιών Διάσωσης , ιδρύθηκε το 1993 το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) με την συνένωση του Κέντρου επιχειρήσεων για αεροπορικά ατυχήματα της Πολεμικής Αεροπορίας και του Θαλάμου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος. Έτσι με την ΚΥΑ 1432.52/93, τα δύο κέντρα αποτέλεσαν ένα Ενιαίο Κέντρο Επιχειρήσεων με δύο τομείς τον Ναυτικό (ΕΚΣΕΔ/ΝΤ) αρμόδιο για ναυτικά ατυχήματα και τον Αεροπορικό (ΕΚΣΕΔ/ΑΤ) αρμόδιο για αεροπορικά ατυχήματα. Με αυτή την μορφή το ΕΚΣΕΔ λειτουργεί έως και σήμερα στο κτήριο του ΥΠτΠ συνεργαζόμενο, ανάλογα με το συμβάν, με το ΚΕΠΙΧ/ΛΣ, αποτελώντας  την κορωνίδα της  επιχειρησιακής δύναμης του ΛΣ.


ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΣΕΔ

Αυτή τη στιγμή το ΕΚΣΕΔ/Ναυτικός Τομέας  αποτελεί το Τμήμα της Διεύθυνσης Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του ΥΠτΠ και υπάγεται στον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος. Αντίστοιχα το ΕΚΣΕΔ/Αεροπορικός Τομέας  υπάγεται απευθείας στο ΓΕΑ. 

Την καλή λειτουργία του Κέντρου και την εκπροσώπησή του στις συσκέψεις με άλλους εθνικούς φορείς και αντίστοιχα ΚΣΕΔ άλλων κρατών, εποπτεύει ο Επόπτης ΕΚΣΕΔ/ΚΕΠΙΧ. 

Οι Αξιωματικοί Λ.Σ  και το μεγαλύτερο ποσοστό των Υπαξιωματικών  Λ.Σ που  στελεχώνουν το ΕΚΣΕΔ, προέρχονται από τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού, με υποχρεωτική πρότερη υπηρεσία σε σκάφη του Λ.Σ.  Η επιλογή τους προϋποθέτει δίμηνη εκπαίδευση και επιτυχία σε γραπτές εξετάσεις και προσομοιωμένο περιστατικό πριν ενταχτούν  στις 24ωρες κυλιόμενες  φυλακές. Οι εν λόγω φυλακές απαρτίζονται από δύο Αξιωματικούς Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (ΑΑΝ) και ένα βοηθό Αξιωματικού Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (ΒΑΑΝ), που εποπτεύονται από έναν ανώτερο Αξιωματικό τον Αρχηγό Επιφυλακής (ΑΕ) 
  
Οι Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί της Π.Α. είναι ιπτάμενοι με πρότερη υπηρεσία σε πολεμικά αεροσκάφη παντός τύπου. 

Επίσης στο ΕΚΣΕΔ υπηρετούν Αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού με καθήκοντα Συνδέσμου, σε περιπτώσεις που σε περιστατικά «έρευνας-διάσωσης» εμπλέκονται πλοία του Πολεμικού Ναυτικού.
 Όσο αφορά  την περιοχή που παρέχει υπηρεσίας «έρευνας & διάσωσης» το ΕΚΣΕΔ  (Search & Rescue Region - SRR), ταυτίζεται με  με το FIR ATHINAI.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Τι είναι αυτό που το κάνει τόσο απαραίτητο το ΕΚΣΕΔ  και  πόσο δύσκολο είναι  το έργο του ΕΚΣΕΔ;  
Η απάντηση είναι ότι αν και δεν αντιμετωπίζουμε τις κακοκαιρίες των ωκεανών, τους τυφώνες και τα ισχυρά θαλάσσια ρεύματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα Κέντρα Έρευνας-Διάσωσης άλλων κρατών, εντούτοις το ΕΚΣΕΔ έχει μία από τις δυσκολότερες αποστολές τουλάχιστον στην Ευρώπη.  Και αυτό συμβαίνει γιατί:

- Το ανάγλυφο της ελληνικής ακτογραμμής εκτείνεται σε ένα μήκος  18.400 χλμ. Σαν μέτρο σύγκρισης,  η Μεγάλη Βρετανία έχει  μήκος ακτογραμμών  12.429 χλμ., η Ιταλία 7.600, η Γαλλία 3.427 και η Τουρκία 7.200, παρόλο που η έκτασή τους είναι πολύ μεγαλύτερη της Ελλάδας.   Πέραν αυτού η επιφάνεια της περιοχής «έρευνας – διάσωσης» εκτείνεται σε μια έκταση 1.150.000 χλμ2, ενώ η συνολική χερσαία έκταση της Ελλάδας είναι  130.800 χλμ2
- Το ελληνικό αρχιπέλαγος αριθμεί πέραν των 9000 νησιών, νησίδων, βραχονησίδων, ανάμεσα στα οποία δραστηριοποιούνται περί τα 9.000+ σκάφη αναψυχής, 115.000+ αλιευτικά σκάφη, 600+ ακτοπλοϊκά πλοία τα οποία μεταφέρουν πάνω από 45.000.000 επιβάτες το χρόνο.
- Εκτός αυτού η Ελλάδα όπως ξέρουμε είναι ο κόμβος που ενώνει τρείς ηπείρους και τρεις κύριες θαλάσσιες οδούς της Μεσογείου (Αδριατική, Μαύρη Θάλασσα, Διώρυγα Σουέζ). Πλοία κάθε μεγέθους και είδους διαπλέουν καθημερινά τις θάλασσές μας, μεταφέροντας από απλά χύδην φορτία έως επικίνδυνα χημικά. 

Το κομβικό σημείο της θαλάσσιας κυκλοφορίας της Μεσογείου

- Η ιδιομορφία που παρουσιάζουν τα τοπικά μικροκλίματα της κάθε περιοχής, με κύριο χαρακτηριστικό την εναλλαγή της έντασης των ανέμων ακόμα και σε γειτονικές περιοχές.
- Ο μεγάλος αριθμός λαθρομεταναστών από τα Μικρασιατικά παράλια (κυρίως), οι οποίοι  προσπαθούν να φθάσουν στα ελληνικά παράλια αρχικά και μετέπειτα στην Ευρώπη. Είναι ένα σοβαρό πρόβλημα καθώς στην προσπάθειά τους αυτή χρησιμοποιούν είτε μικρά επισφαλή σκάφη, ή σε περίπτωση που δουν ελληνικό περιπολικό να τους πλησιάζει, πέφτουν στη θάλασσα καταστρέφοντας την λέμβο, μετατρέποντας έτσι το περιστατικό παράνομης εισόδου, σε περιστατικό «έρευνας-διάσωσης». 
- Τον τελευταίο χρόνο όμως με συνδυασμένες επιχειρήσεις, το φαινόμενο αυτό έχει μειωθεί δραστικά. Ο συνδυασμός των παραπάνω, καθώς και το σοβαρό πρόβλημα της πλημμελούς προετοιμασίας και της απροσεξίας των κυβερνητών των σκαφών αναψυχής, έχει σαν αποτέλεσμα να παρατηρείται σε καθημερινή βάση το φαινόμενο κάποιο σκάφος να ζητάει την βοήθεια του Κέντρου. Δεν είναι τυχαίο ότι στα περισσότερα  περιστατικά που αντιμετωπίζει το Κέντρο, παρατηρείται  μικρή αύξηση στις περιοχές του Σαρωνικού, του νότιου Ευβοϊκού, όπως και στα νησιά των Κυκλάδων και του Ιονίου και αφορούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία, μικρά σκάφη αναψυχής, μεγάλο μέρος αυτών αλλοδαπών, τα οποία κινδυνεύουν κυρίως λόγω βλαβών και σε δεύτερο κατά συχνότητα κίνδυνο ,λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, τις οποίες δεν μπορεί να τις αντιμετωπίσει το σκάφος τους. 

Όλα τα παραπάνω  αποτυπώνονται στο γεγονός ότι το ΕΚΣΕΔ κάθε χρόνο καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό περιστατικών κινδύνου σε ευρωπαϊκό επίπεδο (1399 συμβάντα το 2009), όπως και τον μεγαλύτερο αριθμό ατόμων στα οποία παρασχέθηκε βοήθεια (5218 άτομα το 2009).


ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ

Πως αντιμετωπίζονται όμως τα περιστατικά; 

Τι έχει κάνει αυτό το κέντρο να θεωρείται ένα από τα καλύτερα κέντρα διάσωσης σε παγκόσμιο επίπεδο;

Γιατί πλοία που κινδυνεύουν σε διάφορα σημεία του κόσμου αναφέρουν στο ΕΚΣΕΔ το πρόβλημά τους ζητώντας βοήθεια; 

Η απάντηση είναι απλή. Το Κέντρο το στελεχώνουν  Αξιωματικοί Λ.Σ  που διαχειρίζονται καθημερινά κρίσεις μικρές ή μεγάλες με εφόδια  την  αγάπη για αυτό που κάνουν, την άριστη  εκπαίδευση τους, την καλή  οργάνωσή τους, την  καθημερινή τριβή τους με περιστατικά «έρευνας-διάσωσης», την  εμπειρία τους, την  ναυτική τους κατάρτιση, τη  γενικότερη εκπαίδευση  τους,  την συναδελφικότητα  τους με αποτέλεσμα  να λειτουργούν σαν ομάδα όπου οι αντιδράσεις της είναι αυτόματες και ο καθένας κάνει αυτό που έχει προσδιορισθεί και οφείλει να κάνει, χωρίς να επηρεάζεται ,παρότι το στρες και η αδρεναλίνη κτυπάνε κόκκινο. Η φωνή στο τηλέφωνο μπορεί να εκλιπαρεί  για βοήθεια, αλλά ο χειριστής έχει μάθει να αποστασιοποιείται και να αντλεί τις πληροφορίες που χρειάζεται για να οργανώσει την επιχείρηση διάσωσης. 

Παράλληλα το ΕΚΣΕΔ προσπαθεί και είναι δυναμικό. Ακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις και δεν μένει σε πάγια δεδομένα και σε «προβλεπόμενες ενέργειες» και διαδικασίες ετών. Οι εξελίξεις στον τομέα της ναυτιλίας αλλάζουν ταχύτατα και όποιος δεν τις ακολουθεί, είναι εμπόδιο στην ίδια την ναυτιλία. 
  
Δεν είναι τυχαίο ότι την τελευταία τριετία το ΕΚΣΕΔ εναρμονισμένο με τις εξελίξεις και τις νέες παραμέτρους στον τομέα της ναυτιλίας, τροποποίησε τις «κάρτες ενεργειών», δύο φορές, θέσπισε τα «Τοπικά Σχέδια Έκτακτης Ανάγκης για περιστατικά έρευνας-διάσωσης» των Λιμενικών Αρχών βελτιώνοντας το ΕΑΝ 12, θέσπισε σε συνεργασία με τις υπόλοιπες Διευθύνσεις το «Μνημόνιο ενεργειών για πλοία σε δυσχερή θέση» σύμφωνα με τις οδηγίες της Κ.Ο.2002/59, θέσπισε το «Μνημόνιο ενεργειών ΕΚΣΕΔ για περιστατικά πειρατείας» με σκοπό τον ταχύτατο συναγερμό και κινητοποίηση των μηχανισμών αντιμετώπισης πειρατείας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, τροποποίησε την νομοθεσία για «παροχή ιατρικών συμβουλών σε πλοία μέσω τηλεϊατρικής» σε συνεργασία με τον ΚΕΕΠ, εισήγαγε στις διαδικασίες του το σύστημα “SafeSeaNet”, αναβάθμισε τον τεχνικό του εξοπλισμό με τον εφοδιασμό του με πρωτοπόρο «σύστημα διασύνδεσης επικοινωνιών» καταργώντας τα κλασικά τηλέφωνα με κονσόλα επικοινωνιών πολλαπλών λειτουργιών εκμεταλλευόμενο το Γ΄ΚΠΣ με αποτέλεσμα ελάχιστο κόστος για το Ελληνικό Δημόσιο, ενσωμάτωσε σε “on line” σύνδεση την μετεωρολογική εικόνα της ΕΜΥ λαμβάνοντας μετεωρολογική εικόνα της Ελλάδας κάθε 10’’, ενσωμάτωσε την εφαρμογή AIS του Λιμενικού Σώματος και της  “on line” μεταφοράς εικόνας περιστατικού από τα σκάφη Λ.Σ. που είναι εφοδιασμένα με το ανωτέρω σύστημα μέσω του ΚΕΠΙΧ, εφοδιάστηκε με το σύστημα LRIT  με το οποίο έχει εικόνα ταξιδίου όλων των πλοίων (Ελληνικών και ξένων) σε όλο τον κόσμο, θέσπισε διαδικασίες για το «Σχέδια συνεργασίας μεταξύ επιβατηγών πλοίων διεθνών πλόων και ΕΚΣΕΔ ( SAR PLANs) και έγινε SAR DATA PROVIDER, για πολλά Ελληνικά επιβατηγά πλοία διεθνών πλόων και τέλος αυτή την περίοδο ενσωματώνει το μνημόνιο συνεργασίας για περιστατικά «έρευνας-διάσωσης» μεταξύ Ελλάδας και Μάλτας. 

Δεν είναι όμως μόνο το ΕΚΣΕΔ αυτό που δραστηριοποιείται δυναμικά στην βελτίωση των υπηρεσιών «έρευνας & διάσωσης».  Το Γ΄ Τμήμα της ΔΑΝ είναι ο ακούραστος συνεργάτης του σε αυτή την προσπάθεια. Αθόρυβα και μένοντας  στο περιθώριο, είναι το τμήμα που πλαισιώνει τον μηχανισμό «έρευνας-διάσωσης». Η παράκτια υποδομή τηλεπικοινωνιών, η εφαρμογή του συστήματος GMDSS με το οποίο είναι δυνατή η επικοινωνία και ο συναγερμός κινδύνου σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, το VTMIS και οι σταθμοί VTS που μας δίνουν την εικόνα της κίνησης σε κομβικά σημεία του ελληνικού αρχιπελάγους, η συνεργασία του με το Πολεμικό Ναυτικό με αποτέλεσμα την διασύνδεση της εικόνας  AIS του Π.Ν. με το αντίστοιχο σύστημα AIS του Λ.Σ., η δημιουργία υποδομής Κέντρου Ελέγχου Αποστολών Λήψης και Διανομής Δορυφορικών Σημάτων Κινδύνου του συστήματος COSPAS-SARSAT με την οποία η Ελλάδα  λαμβάνει συναγερμούς κινδύνου που εκπέμπονται από ραδιοφάρους ένδειξης θέσης πλοίων, αεροσκαφών και προσώπων, η διασύνδεση της εικόνας AIS  με την υπόλοιπη Ευρώπη μέσω του συστήματος SafeSeaNet, η λειτουργική εκμετάλλευση του συστήματος LRIT στην Ελλάδα, είναι έργα τα οποία έφερε σε πέρας το ανωτέρω τμήμα της ΔΑΝ και αποτελούν πολύτιμα εργαλεία στα χέρια του προσωπικού του ΕΚΣΕΔ. Την παρούσα χρονική περίοδο το ανωτέρω τμήμα μεταξύ άλλων, εργάζεται πάνω στο επόμενο βήμα των δορυφορικών συναγερμών το MEOLUT και προσπαθεί η Ελλάδα, να είναι ένα από τα ελάχιστα κράτη της Ευρώπης   που θα έχουν την δυνατότητα να τους παρασχεθεί δωρεάν ο εξοπλισμός του SAR GALILEO, με ανεκτίμητα οφέλη τόσο επιχειρησιακά όσο και εθνικά. 

ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΣΕΔ   

Και μιλώντας για Εθνικά θέματα, είναι μία παράμετρος που δεν πρέπει να αγνοήσουμε. Είναι γνωστή η προσπάθεια της Τουρκίας να έχει λόγο στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου . Έτσι παρόλο που οι επιταγές του ΙΜΟ προτρέπουν τα Κράτη μέλη να έχουν μία περιοχή έρευνας-διάσωσης τόσο για αεροπορικά όσο και για ναυτικά ατυχήματα (όπως έχει δηλώσει η Ελλάδα), η Τουρκία στην προσπάθεια να επιτύχει τον σκοπό της, επιμένει στους ισχυρισμούς της κάνοντας μονομερή δήλωση στον ΙΜΟ ότι παρέχει υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης ανατολικά του 25ου μεσημβρινού μόνο για ναυτικά ατυχήματα, σε μία περιοχή που ήδη καλύπτεται από την Ελλάδα, πραγματοποιώντας παράλληλα εκεί ναυτικά «γυμνάσια» έρευνας – διάσωσης .Η Ελλάδα, από την πλευρά της δεν αποδέχεται τους ισχυρισμούς αυτούς. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που τουρκικά σκάφη έχουν εμπλακεί σε περιστατικά εκ των υστέρων,  καλώντας τα πλοία που συμμετείχαν στην επιχείρηση υπό το συντονισμό του ΕΚΣΕΔ, να τους παραδώσουν τους διασωθέντες. Η αντίδραση του ΕΚΣΕΔ, υπό την καθοδήγηση κάθε φορά της ανώτατης ιεραρχίας ΛΣ και σε συνεργασία με το ΥΠΕΞ και το ΓΕΕΘΑ είναι ψύχραιμη αλλά και αποφασιστική. Καταγγέλλεται με ρηματική διακοίνωση το γεγονός και συντονίζεται  η επιχείρηση διάσωσης έως ότου και ο τελευταίος ναυαγός να διασωθεί. 

Παρόλα αυτά υπάρχει πάντα ο κίνδυνος του στημένου περιστατικού όπως κατά καιρούς συμβαίνει, ιδιαίτερα σε περιόδους διπλωματικών εντάσεων μεταξύ των δύο χωρών.
Η αποτελεσματικότητα  και η άμεση αντίδραση του Κέντρου, είναι αυτή που εξασφαλίζει τα δικαιώματα μας αποκρούοντας τις διεκδικήσεις της γείτονος. 

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΕΚΣΕΔ  

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η προσπάθεια του ΕΚΣΕΔ  να ακολουθεί τις εξελίξεις είναι συνεχής. Την παρούσα χρονική περίοδο το ΕΚΣΕΔ υλοποιεί μία σειρά από ενέργειες με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών του.
- Μέσω του προγράμματος ΤΕΣ (Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων) της FRONTEX, έχει προγραμματίσει τον εφοδιασμό του, με σύστημα εξομοιωτή SAR, με σκοπό την εκπαίδευση των Κυβερνητών Λ.Σ. σε έρευνα περιοχής για σκοπούς «έρευνας-διάσωσης». Πέραν αυτού οι Κυβερνήτες θα μπορούν να εκπαιδεύονται και σε θέματα «ναυτιλίας-κατεύθυνσης», συνεργασίας σκαφών για εγκλωβισμό στόχου, αστυνόμευση περιοχής με χρήση ηλεκτρονικών οργάνων, που δεν άπτονται βέβαια στο αντικείμενο της «έρευνας-διάσωσης» αλλά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλες Διευθύνσεις Λ.Σ. Το έργο θα ολοκληρωθεί εντός του 2011.
- Εφοδιασμός (μέσω του προγράμματος Τ.Ε.Σ.), των διασωστών Λ.Σ. με κράνη, τα οποία είναι εφοδιασμένα με σύστημα ασύρματης επικοινωνίας, για την καλύτερη συνεργασία τους με τον πιλότο του Ε/Π. 
- Εκπαίδευση του προσωπικού του στο σχολείο «έρευνας-διάσωσης» του USCG, «για να φέρουν φρέσκες ιδέες για την νέα γενιά Αξιωματικών» όπως λέει ο Τμηματάρχης του ΕΚΣΕΔ/ΝΤ. 
- Ετοιμάζει πρόταση για ένταξη στο ΤΕΣ έτους 2011 (υλοποίηση εντός 2012) προγράμματος εφοδιασμού των Ε/Π Λ.Σ. με συσκευές AIS, με σκοπό την βελτίωση εντοπισμού ύποπτων στόχων, κινδυνεύοντος πλοίου, αναγνώριση στόχου ύποπτου πλοίου για ρύπανση.

ΠΕΑΛΣ/ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΡΟΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια