Εικόνες θέματος από MichaelJay. Από το Blogger.

Video

News

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Archive

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Breaking

Fashion

News

Food

Sports

Technology

Technology

Featured

Videos

About us

Tags

Follow Us @soratemplates

Tags

Categories

Sponsor

AD BANNER

Recent News

Popular

Technology

Pages

Recent

Connect With us

Over 600,000+ Readers Get fresh content from FastBlog

Comments

Facebook

ABOUT AUTHOR

test banner

LATEST POSTS


ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ...

- Note: Για κάθε λεπτομέρεια αναφορικά με τις ανακοινώσεις παρακαλούμε όπως επικονωνείτε απευθείας με τον Πρόεδρο ΠΕΑΛΣ:

- ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΑΛΣ

- ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. Σπυρίδων (ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΛΣ).

- email: p.peals.elakt@gmail.com τηλ: 6946833943.


Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

ΠΕΑΛΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Λ.Α.Π. Λιμενικού Σώματος, Λογαριασμός Αλληλοβοήθειας - Αλληλεγγύης - Αλληλοστήριξης

 
at 08:42

Όσα πρέπει να γνωρίζουν τα στελέχη 

του Λιμενικού Σώματος 

Ο Λογαριασμός Αλληλοβοήθειας Προσωπικού Λ.Σ. (ΛΑΠ/ΛΣ) συστάθηκε το 2005, κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 7 του άρθρου 128 του  ν.3079/2002(Α΄311) «Κύρωση του Κώδικα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος», με στόχο να συμβάλει στην οικονομική ελάφρυνση των στελεχών που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα και να απαλύνει την οικονομική τους δυσπραγία.

Με την ίδρυση του ΛΑΠ/ΛΣ επιχειρήθηκε να δοθεί οριστικά τέλος στο σύστημα του εράνου-κράτησης μέσω μισθοδοσίας για την ενίσχυση των στελεχών που έχρηζαν οικονομικής βοήθειας, το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν λειτουργούσε εντός κάποιου καθορισμένου πλαισίου, αντιμετώπιζε σημαντικές δυσκαμψίες και παρουσίαζε πολλά προβληματικά σημεία ως προς την λειτουργία του. 

Η λειτουργία του Λογαριασμού, σήμερα, διέπεται από την αριθ. 1300.4β/38/04 (26 Β’/17.01.2005) Υπουργική Απόφαση, όπως τροποποιήθηκε με τις αριθ. 1314.16/02/2008 (ΦΕΚ Β΄ 660) και 1314.16/02/2010 (Β΄338) όμοιες, και η οποία συνοψίζεται στα παρακάτω σημεία:

Μέτοχοι
καθίστανται προαιρετικά τα εν ενεργεία στελέχη Λ.Σ. καταβάλλοντας εισφορά τριών ευρώ (3 €) ανά μηνά.
Σκοπός
είναι
α) η παροχή οικονομικής βοήθειας στους μετόχους που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με δυσβάστακτες οικονομικές επιπτώσεις σε περιπτώσεις που δεν καλύπτονται επαρκώς από το Δημόσιο ή άλλο ασφαλιστικό φορέα και
β) η οικονομική συμμετοχή για δαπάνες φιλοξενίας τέκνων μετόχων σε παιδικές κατασκηνώσεις (η εν λόγω διάταξη μέχρι σήμερα είναι ανενεργή)
Καλύπτει
περιπτώσεις : 
v  Θανάτου μετόχου.
v  Ανικανότητας λόγω τραυματισμού ή πάθησης του μετόχου.
v  Βαριάς νόσου του μετόχου ή μέλους της οικογένειάς του, για την θεραπεία της οποίας απαιτείται μεταφορά στο εξωτερικό ή η αντιμετώπισή τους απαιτεί πρόσθετες δαπάνες, πέραν εκείνων που καλύπτονται από τους ασφαλιστικούς φορείς .
v  Θεομηνίας, σεισμού ή άλλου σοβαρού ατυχήματος.
v  Χρόνιας πάθηση του μετόχου ή μέλους της οικογένειάς του (ο χαρακτηρισμός ως «χρόνιας» αποδεικνύεται από επίσημο έγγραφο -βεβαίωση)
Χορηγεί
οικονομική ενίσχυση  το ύψος της οποίας δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000 €) κατά περίπτωση.
[Σε περιπτώσεις χρόνιας πάθησης ο μέτοχος δύναται να επανέρχεται μετά την αρχική του αίτηση για παροχή οικονομικής βοήθειας μέχρι και δύο φορές εντός της χρονικής περιόδου ενός έτους, το δε μέγιστο ποσό, στο σύνολο των αιτήσεων, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000 €)]
Αιτήματα
για λήψη χρηματικής ενίσχυσης υποβάλλονται απευθείας στην Επιτροπή Διαχείρισης δια του Γραμματέα αυτής
Δικαιολογητικά
που συνοδεύουν την αίτηση αποτελούν, κατά περίπτωση, τα παρακάτω :
§  Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
§  Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης ή εκκαθαριστικού σημειώματος της εφορίας
§  Γνωμάτευση της ΑΝΥΕ ή άλλου κρατικού νοσοκομείου με το ιστορικό της ασθένειας ή εγκριτική απόφαση του Υπουργείου Υγείας για μετάβαση στην αλλοδαπή
§  Αποδεικτικά έγγραφα δαπανών ασθενείας που δεν καλύπτονται από τους ασφαλιστικούς φορείς
§  Ληξιαρχική πράξη θανάτου όταν συντρέχει περίπτωση
§  Βεβαίωση οικείου αστυνομικού τμήματος ή άλλης δημόσιας αρχής στις περιπτώσεις θεομηνιών, πυρκαγιών ή άλλων σοβαρών ατυχημάτων
§  Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο ήθελε προσκομιστεί από τον ενδιαφερόμενο ή ήθελε ζητηθεί από την Επιτροπή Διαχείρισης προς απόδειξη της οικονομικής του δυσχέρειας και ανάγκης.
§  Υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986, σε περιπτώσεις αδυναμίας προσκόμισης δικαιολογητικών, συνεπεία υπαρκτών και ρεαλιστικών λόγων, με την προϋπόθεση ομόφωνης συμφωνίας της Επιτροπής
(Κατά την εξέταση των αιτημάτων δύναται να ζητηθεί η αυτοπρόσωπη παρουσία των αιτούντων για παροχή περαιτέρω διευκρινήσεων)
Πληρωμές
πραγματοποιούνται με επιταγές από το Ταμείο Αρωγής Λιμενικού Σώματος (2ας Μεραρχίας 18, Πειραιάς), κατόπιν εγκριτικών αποφάσεων της Επιτροπής Διαχείρισης
Επιτροπή Διαχείρισης
Συγκροτείται με Υπουργική Απόφαση και αποτελείται από :
1) Έναν ανώτατο Αξιωματικό ως Πρόεδρο, 2) έναν ανώτερο Αξιωματικό Ιατρό, 3) έναν ανώτερο ή κατώτερο Αξιωματικό, 4) έναν Υπαξιωματικό, 5) έναν Λιμενοφύλακα, 6) έναν εκπρόσωπο της ΠΕΑΛΣ, 7) έναν εκπρόσωπο της ΠΟΕΠΛΣ.

Επιμέλεια:
Υποπλοίαρχος ΛΣ (Ο) Φύκας Γεώργιος 
Οργανωτικός Γραμματέας ΠΕΑΛΣ