Εικόνες θέματος από MichaelJay. Από το Blogger.

Video

News

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Archive

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Breaking

Fashion

News

Food

Sports

Technology

Technology

Featured

Videos

About us

Tags

Follow Us @soratemplates

Tags

Categories

Sponsor

AD BANNER

Recent News

Popular

Technology

Pages

Recent

Connect With us

Over 600,000+ Readers Get fresh content from FastBlog

Comments

Facebook

ABOUT AUTHOR

test banner

LATEST POSTS


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ-ΑΡΘΡΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΕΑΛΣ

- Note: Για κάθε λεπτομέρεια αναφορικά με τις δημοσιεύσεις μας παρακαλούμε όπως επικονωνείτε απευθείας με τον Πρόεδρο ΠΕΑΛΣ:

- ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΑΛΣ

- ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. Σπυρίδων (ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΛΣ).

- email: p.peals.elakt@gmail.com τηλ: 6946833943-www.facebook.com/proedros.peals-www.limeniki-rota.blogspot.com/-www.twitter.com/proedros_peals


Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΑΛΣ ΠΑΣΣΑΚΟΥ Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΚΕΠ

 
Δημοσίευση-επιμέλεια απο Πρόεδρος ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝ at 09:33

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και κουστούμι
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΑΛΣ ΠΑΣΣΑΚΟΥ Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ 'ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΕΠΙΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΚΕΠ.


Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 2070.0/42487/2019 (ΦΕΚ 2284/Β/11-6-2019), η ισχύς της οποίας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως καθορίστηκαν τα ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα και η διαδικασία εκπαίδευσης και πιστοποίησης των επιθεωρητών και ελεγκτών των Τοπικών Κλιμακίων Επιθεώρησης Πλοίων (Τ.Κ.Ε.Π.) ανά τομέα επιθεώρησης και ελέγχου που διενεργούν, η διαδικασία για τη διενέργεια επιθεωρήσεων και ελέγχου πλοίων, το είδος και το εύρος της ευθύνης των επιθεωρητών και ελεγκτών πλοίων, καθώς και κάθε άλλου σχετικού θέματος και λοιπών διατάξεων για τη λειτουργία, στελέχωση και έλεγχο του έργου των Τ.Κ.Ε.Π.

Η εν λόγω τροπολογία έρχεται ουσιαστικά να συμπληρώσει και επιβεβαιώσει αυτά που ως ΠΕΑΛΣ λέγαμε – αντιπροτείναμε κατά την εσπευσμένη νομοθέτηση με τον ν. 4504/2017 λόγω του «Αγία Ζώνη».

Αποτέλεσμα είναι ότι από 11-06-2019 με την τροπολογία αυτή ζωντάνεψαν (κατά την άποψή μας μόνο στα χαρτιά) ξανά τα τοπικά κλιμάκια με ελεγκτικές αρμοδιότητες για μικρά σκάφη.

Κι όμως λόγω της σοβαρότητας του ζητήματος εξακολουθούμε να λέμε ότι υπάρχουν κενά και φυσικά να έχουμε απορίες που ζητούν απαντήσεις όπως:

- Γιατί καθορίστηκαν τα προσόντα των Επιθεωρητών με Υπουργική Υπόφαση και γιατί δεν εντάσσονται αυτοί οι Επιθεωρητές σε αυτούς του άρθρου 10 του ν. 4504/2017.

- Γιατί αναφέρεται ότι η πιστοποίηση της αποκατάστασης σε περίπτωση απαγόρευσης απόπλου θα πρέπει να γίνεται από προσωπικό Λιμενικού Σώματος που έχει τα προσόντα βάσει του Π.Δ.16/2011 δηλαδή μια άλλη δηλαδή κατηγορία επιθεωρητών με διαφορετικά προσόντα.

- Πώς είναι δυνατόν να τηρείται από κάθε λιμενική αρχή ξεχωριστός φάκελος για κάθε πλοίο και πόσοι τελικά φάκελοι θα υπάρχουν για το ίδιο πλοίο το οποίο μπορεί να επιθεωρηθεί και από άλλες Λιμενικές Αρχές .….

- Πώς είναι δυνατόν παράλληλα με τους νηογνώμονες να λειτουργεί ένας ελεγκτικός μηχανισμός επιθεώρησης μόνο από την Περιφερειακή και όχι την Κεντρική Υπηρεσία απομονώνοντας έτσι τα υψηλόβαθμα και έμπειρα στελέχη της Κεντρικής Υπηρεσίας του κλάδου.

- Πώς είναι δυνατόν να στελεχωθούν τα Τοπικά Κλιμάκια όταν δεν υπάρχουν στελέχη ΛΣ ανάλογων προσόντων που καθορίστηκαν.

Τα συμπεράσματα δικά σας....



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια