Εικόνες θέματος από MichaelJay. Από το Blogger.

Video

News

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Archive

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Breaking

Fashion

News

Food

Sports

Technology

Technology

Featured

Videos

About us

Tags

Follow Us @soratemplates

Tags

Categories

Sponsor

AD BANNER

Recent News

Popular

Technology

Pages

Recent

Connect With us

Over 600,000+ Readers Get fresh content from FastBlog

Comments

Facebook

ABOUT AUTHOR

test banner

LATEST POSTS


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ-ΑΡΘΡΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΕΑΛΣ

- Note: Για κάθε λεπτομέρεια αναφορικά με τις δημοσιεύσεις μας παρακαλούμε όπως επικονωνείτε απευθείας με τον Πρόεδρο ΠΕΑΛΣ:

- ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΑΛΣ

- ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. Σπυρίδων (ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΛΣ).

- email: p.peals.elakt@gmail.com τηλ: 6946833943-www.facebook.com/proedros.peals-www.limeniki-rota.blogspot.com/-www.twitter.com/proedros_peals


Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΩ

 
Δημοσίευση-επιμέλεια απο Πρόεδρος ΠΑΣΣΑΚΟΣ Π. ΣΠΥΡΙΔΩΝ at 11:30

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ


Πειραιάς, 24-10-2019
Αριθμ. Πρωτ.: Φ.200/Ε/190/19

Η Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, αφενός εκφράζει την θλίψη της  για το τραγικό ατύχημα στη θαλάσσια περιοχή της ν. ΚΩ και αφετέρου διαβεβαιώνει ότι οι συνάδελφοι του επιχειρησιακού τομέα με κίνδυνο της ζωής τους, υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, πράττουν το καλύτερο, καταβάλλοντας και την τελευταία ικμάδα των δυνάμεών τους.

Δηλώνουμε δε απογοητευμένοι που κάποιοι εξακολουθούν να προσεγγίζουν το μεταναστευτικό ζήτημα περιχαρακωμένα στην διαφορετικότητά τους και αντί να ορθώνουν το ανάστημά τους και τη φωνή τους υπέρ της αντιμετώπισης της συνεχιζόμενης αυτής ανθρωπιστικής κρίσης, ορθώνουν το ανάστημά τους προσπαθώντας να εκμεταλλευτούν τραγικά περιστατικά για να εξυπηρετήσουν πολιτικές σκοπιμότητες. 

Υπενθυμίζουμε σε αυτούς ότι πολλές φορές τα τελευταία 5 χρόνια τους τονίσαμε οτι το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. είναι ένα στρατιωτικά συντεταγμένο ένοπλο Σώμα, όπου η ναυτοσύνη και ο επιχειρησιακός κλάδος αποτελούν τα θεμέλιά του και τους επισημάναμε την ταλαιπωρία που υφίστανται, την «εγκατάλειψη» που «εισπράττουν», την έλλειψη διοικητικής μέριμνας και επιμελητείας και ότι θα έπρεπε να εγκύψουν στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα πληρώματα των επιχειρησιακών μέσων του ΛΣ, ενώ εξίσου πολλές φορές αναφερθήκαμε στην αναγκαιότητα μιας γενναίας ανανέωσης του στόλου με την αγορά νέων, σύγχρονων πλωτών και εναέριων μέσων και την αύξηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων για την προμήθεια ανταλλακτικών και την συντήρησή των υπαρχόντων επιχειρησιακών μέσων του ΛΣ.

Δυστυχώς δεν εισακουσθήκαμε.

Σήμερα με αφορμή ένα τραγικό συμβάν, επανερχόμαστε, τονίζοντας ότι η κατάσταση που κληρονομήσαμε τόσο όσο αφορά στα στελέχη ΛΣ που υπηρετούν στον επιχειρησιακό τομέα του ΛΣ όσο και στα «εργαλεία» που διαθέτουν για την επίτευξη του έργου τους, επιβάλλεται να αλλάξει «χθες» ώστε το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή να μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως και αποτελεσματικά στις υποχρεώσεις του, όπως αυτές προσδιορίζονται από τις αρμοδιότητες και την αποστολή του.

Η ΠΕΑΛΣ στηρίζει τους συναδέλφους, που υπηρετούν στον επιχειρησιακό κλάδο του ΛΣ και τα  διαβεβαιώνουμε ότι σε συνεργασία με τη νέα πολιτική και στρατιωτική μας ηγεσία, η στήριξή μας θα λάβει "σάρκα και οστά".

Παράλληλα δηλώνουμε την απόλυτη εμπιστοσύνη μας στα πληρώματα  που με τα μέσα που τους διαθέτει η πολιτεία, εκτελούν το καθήκον τους με υπερηφάνεια, επ’ ωφελεία του κοινωνικού συνόλου, με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, με αυταπάρνηση και υψηλό αίσθημα ευθύνης, προκειμένου να προστατεύσουν την ανθρώπινη ζωή στην θάλασσα, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα και τα θαλάσσια σύνορα της χώρας μας.

Σε ότι αφορά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η σύγκρουση των σκαφών ανοικτά της Κω, διευκρινίζεται ότι το περιστατικό έλαβε χώρα κάτω από συνθήκες απόλυτου σκότους, η κόπωση των πληρωμάτων και η αυταπάρνηση που επιδεικνύουν για να αντεπεξέλθουν στα καθήκοντά τους, η έλλειψη θερμικής κάμερας, η από πλευράς μεταναστών - προσφύγων προσπάθεια να εισέλθουν στα ελληνικά χωρικά ύδατα μη τηρώντας τους βασικούς κανόνες ναυσιπλοΐας και με επικίνδυνους ελιγμούς,, χωρίς φώτα ναυσιπλοΐας ή άλλο φωτισμό, χωρίς γνώση ναυτικής τέχνης, με σκάφη υπερφορτωμένα και σε άθλια κατάσταση και κυρίως χωρίς να φέρουν ατομικά σωσίβια, ενώ το μέγεθος των σκαφών που χρησιμοποιούν και η ποιότητα του υλικού (ξύλο, μέταλλο, πλαστικό) αποδίδουν  διαφορετικό συντελεστή ανάκλασης της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που στέλνουν  τα radar των ΠΛΣ με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην  εμφανίζονται  ως στόχοι στην οθόνη τους.

Σε κάθε περίπτωση θα αναμένουμε ως οφείλουμε το πόρισμα της εντολής διερεύνησης που από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης έδωσε στον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος. 

Εκφράζουμε την θλίψη μας για το τραγικό ατύχημα στη θαλάσσια περιοχή της ν. ΚΩ και την απώλεια των συνανθρώπων μας.

Για το Δ.Σ.
          Ο Πρόεδρος             Ο Γενικός Γραμματέας
Σπυρίδων Πασσάκος           Ιωάννης Παπαδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια