Η ΠΕΑΛΣ συγχαίρει την ΕΑΠΣ για τα 30 χρόνια συνεχούς προσφοράς και δράσης και επαναβεβαιώνει τη βούλησή της για συνέχιση της αγαστής συνεργασίας και του κοινού αγώνα για την προάσπιση των θεσμικών και επαγγελματικών ζητημάτων των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας.
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Φύκας Γεώργιος Παστρικάκης Κωνσταντίνος


0 Σχόλια